The Sims 3.

 :: Gaming

Go down

The Sims 3.

Post by Vi on Tue May 26, 2009 5:55 pm

Comes out on June 4th! Well here anyway. Who here plays Sims? I love it!

_________________
Go Banana
avatar
Vi
Admin

Location : Melbourne, Australia

View user profile

Back to top Go down

Re: The Sims 3.

Post by rhi on Tue May 26, 2009 6:06 pm

yay! iv got sims 2 although i havnt played it in yonks.
it's good though Smile will be violet be setting up house with a certain chris lilley i wonder? Wink

xxx

rhi

Location : UK

View user profile

Back to top Go down

Re: The Sims 3.

Post by Vi on Tue May 26, 2009 6:17 pm

Nah he'll be playing himself with a girl called Violet.


I was Kendra from GND on Sims 2. And some random chick with 8 kids and a dead husband. Hahhaa.

_________________
Go Banana
avatar
Vi
Admin

Location : Melbourne, Australia

View user profile

Back to top Go down

Re: The Sims 3.

Post by rhi on Tue May 26, 2009 7:28 pm

haha i bet he's already planned his little love nest with you Smile

do u mind if i join this love nest? i can be a maid or something just sweep around and hope he notices me..... Sad

xx

rhi

Location : UK

View user profile

Back to top Go down

Re: The Sims 3.

Post by Vi on Wed May 27, 2009 4:28 pm

^Do whatever ya want. If you wanna create a character called Vi with red hair go for your life. LOL. Just don't go into too many details about it. Laughing

_________________
Go Banana
avatar
Vi
Admin

Location : Melbourne, Australia

View user profile

Back to top Go down

Re: The Sims 3.

Post by rhi on Wed May 27, 2009 6:29 pm

hahha maybe i will.....i could create all of us in a house and stick Chris in it and see which one he falls in love with first. and if it isn't me i'll put all of you in a room with no windows or toilets and watch you all suffer Smile

hahaha, im not normally this weird Sad xxx

rhi

Location : UK

View user profile

Back to top Go down

Re: The Sims 3.

Post by Vi on Thu May 28, 2009 4:05 pm

^You evil bitch.

I think i'll be making Bam my husband on the Sims 3. I'm taking my day off work that day to go buy it at 9am in the morning so i can play it all day!

_________________
Go Banana
avatar
Vi
Admin

Location : Melbourne, Australia

View user profile

Back to top Go down

Re: The Sims 3.

Post by cheesybeans on Thu May 28, 2009 4:24 pm

my dads getting me sims 3 yay cant wait Very Happy
avatar
cheesybeans

Age : 31
Location : near brum uk

View user profile

Back to top Go down

Re: The Sims 3.

Post by Guest on Thu May 28, 2009 10:10 pm

I can't wait!

I used to love Sims 2, made me laugh how I always used to make my Sim pretty. There would be like 20 sims who looked exactly the same haha. And i loved the boolprop cheat, alien babies ftw.

xx

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: The Sims 3.

Post by cheesybeans on Wed Jun 03, 2009 1:09 pm

seen the sims 3 advert on tv lastnight and it looks ace. cant wait to get it!!! only one more week.... yay Very Happy
avatar
cheesybeans

Age : 31
Location : near brum uk

View user profile

Back to top Go down

Re: The Sims 3.

Post by Vi on Wed Jun 03, 2009 3:21 pm

I am buying it tomorrow wooo! I'm gonna run into Gametraders and be like "gimme Sims 3 now!!!!!" Hahaha. I have the money on me and everything. 9am tomorrow. I am such a nerd when it comes to computer/video games hahaha.

_________________
Go Banana
avatar
Vi
Admin

Location : Melbourne, Australia

View user profile

Back to top Go down

Re: The Sims 3.

Post by Guest on Wed Jun 03, 2009 3:32 pm

Aw i love Sims 2 Embarassed Probis i spend 75% of the time building the houses and familys tehe (:

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: The Sims 3.

Post by cheesybeans on Thu Jun 04, 2009 8:34 pm

let us know how the game goes V Very Happy
i can literally spend all day and night on it on if i get chance haha. how sad.
takes forever to get that far and the time goes real quick playing it
avatar
cheesybeans

Age : 31
Location : near brum uk

View user profile

Back to top Go down

Re: The Sims 3.

Post by Guest on Tue Jun 09, 2009 9:02 pm

I just bought Sims 3 and it won't recognise the disk. Gutted.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: The Sims 3.

Post by SmileAWhile on Sat Jun 13, 2009 2:43 am

^Oh no. Hope it gets sorted out somehow.

I used to love playing The Sims! I spent way too much time play them and bought quite a few versions. I haven't played for ages now though. I'm just a little bit tempted to play the new one but I'm not sure I want to develop a slight addiction again Razz

Let us know how it's going Vi Very Happy

_________________


Top Summer Heights High Quotes
Mr. G: This is a big show I did last year, Tsunamarama, which was about the Tsunami tragedy set to the music of Bananarama.
Ja'mie: I love your bins, they're so random.
Jonah: Fuck you, miss. I said, "Puck you" with a 'p'. Donít you even know how to spell, miss?
avatar
SmileAWhile

Location : London, UK

View user profile

Back to top Go down

Re: The Sims 3.

Post by Piper on Sat Jun 13, 2009 4:49 pm

I LOVE SIMS !!!!

But.... my computer isn't new enough for Sims 3 <sob>

(although I do have every single Sims 2 expansion pack so I probably shouldn't spend any more money on it anyway Embarassed)
avatar
Piper

Age : 31
Location : Melbourne

View user profile

Back to top Go down

Re: The Sims 3.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 :: Gaming

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum